4 Trend Gaya Top Diprediksi Untuk Menanam Pemandangan Fesyen Lelaki pada 2019

4 Trend Gaya Top Diprediksi Untuk Menanam Pemandangan Fesyen Lelaki pada 2019

Lihat EMPAT trend utama yang lelaki akan jatuh cinta pada tahun ini.


Masa telah membawa kita semua ke tahun 2019 dan dengan tahun baru, seperti biasa, kurungan fesyen mula membenamkan diri dengan fesyen baru dan gaya trend atau lebih tepat, moden mengambil trend klasik.

Pemandangan fesyen tidak menunjukkan tanda-tanda membiarkan dan untuk jenis-jenis fesyen, pastinya masa yang tepat untuk hidup. Apabila musim panas hendak membuka jalannya dan pakaian yang selesa hangat di dalam almari pakaian, ia adalah semulajadi untuk peminat fesyen di dalam anda untuk mencari pakaian yang segar dan menarik untuk mengemas kini almari musim anda dengan.

Pada akhirnya, ia bukan hanya mengenai fesyen seperti yang ditentukan oleh orang yang popular tetapi kita dapat bereksperimen dengan istilah sendiri. Terdapat cenderung yang baru muncul di arus perdana setiap hari tetapi hanya beberapa dari mereka yang memberi impak yang teraba.

Dalam siaran ini, kami membawa anda ke arah trend fesyen EMPAT lelaki yang dijangka kekal popular tahun ini.

Sekiranya anda merasa sukar untuk mencari fesyen terkini di pasaran tempatan anda, maka anda boleh menolong diri anda ke promo code for zalora malaysia 2019 untuk mendapatkan beberapa tawaran terbaik mengenai pakaian fesyen dalam talian.

                                    Turtleneck Suits

Turtleneck Suits


Sut tetap pada trend dan menguasai fesyen lelaki. Trend baru-baru ini yang melibatkan saman telah agak ketara di mana ia berlapis di atas t-shirt turtleneck memberikan pakaian yang dibezakan. Gabungan ini memberikan kelebihan yang ramping dan ramping pada pemakai dan pada tahun 2019, para pakar meramalkan saman dengan turtlenecks akan menang.

Explore more: BUY ONLINE OR BUY IN SHOP, WHICH IS BETTER?

                                    Athletic Accents

Athletic Accents


Pakaian sukan yang benar-benar selesa dipakai untuk jangka masa yang panjang dan sukan boleh di terima kerana ia merupakan inspirasi utama trend fesyen athleisure. Pakaian Athleisure membuat kelihatan jalan kasual yang selesa dan selesa. Oleh kerana ia adalah sangat selesa dan praktikal, pakaian yang diilhamkan oleh pakaian sukan menjadi tarikan bagi banyak orang dan tetap menjadi salah satu gaya yang paling disukai di kalangan belia dan zaman lain. Semakin ramai orang tanpa mengira jantina memilih untuk memakai kasut dengan pelbagai gaya pakaian - dari yang paling kasual hingga pakaian yang paling berpakaian.

                                     Vintage Checks


Vintage Checks

Cek atau cetakan kotak-kotak telah lama dalam fesyen dan masih, mereka memegang rayuan sejagat yang tidak hadir dalam jenis cetakan yang lain. Pemeriksaan vintaj khususnya membuat kemunculan semula dan telah mencipta minat sejak 2018. Sebagai salah satu gaya malar hijau, cek telah cepat naik ke hati para pereka fesyen banyak. Percetakan sejagat retro diramalkan akan mengambil alih tempat kejadian fesyen lagi oleh ribut tahun ini.

                                     Crossbody Bags

Crossbody Bags

Walaupun tahun 2019 menyaksikan beg tote yang popular memonopoli trend fesyen arus perdana, tahun ini, ia akan menjadi lebih menarik apabila beg crossbody mengambil peringkat tengah. Beg ini meninggalkan stereotaip jantina kerana ia direka untuk lelaki yang berminat dalam trend juga.

Beg crossbody baru untuk lelaki sekurang-kurangnya akan memberikan lebih banyak pilihan beg untuk dipilih. Lagipun, sukar untuk berhujah terhadap sifat berguna dan pilihan mereka yang disediakan oleh gaya beg silang ini. Aspek terbaik terletak pada saiz kecil dan banyak bahagian simpanan yang akan memastikan semuanya teratur.

Anda boleh mendapatkan Top Brands pada Diskaun Besar di Malaysia menggunakan shopee free shipping promo code untuk merebut jenama paling popular untuk koleksi anda tanpa memecahkan dompet anda.

Ulasan