2 Alat Wearable Inovatif 2018 yang Akan Meninggalkan Anda terkejut


Konsep alat yang boleh dipakai bukanlah sesuatu yang kita telah berkembang baru-baru ini. Ia telah wujud selama beberapa dekad sekarang. Sekiranya anda tertanya-tanya apabila semuanya bermula, saya beritahu anda bermula pada tahun 1975 apabila kalkulator pergelangan tangan pertama dibangunkan yang boleh dipakai sama seperti jam tangan. Tetapi apabila kita bercakap mengenai alat teknologi, ia tidak dilihat sebelum konsep sambungan wayarles iaitu Bluetooth telah berkembang pada tahun 2002. Sejak itu, Alat telah menjadi pendakian yang curam dalam kebolehgunaan dan berfungsi sehingga sejauh mana kita boleh mencari alat untuk membantu kami menguruskan kehidupan seharian kami.

Idea inovatif terus melalui kepakaran teknologi manusia yang telah berkembang terutama selepas Smartphone diperkenalkan. Anda mungkin tertanya-tanya berapa banyak alat-alat berteknologi yang boleh dipakai dan betul dan berkesan. Untuk jujur, alat boleh membantu anda menjadi lebih produktif pada apa yang anda lakukan tetapi mereka tidak semestinya bekerja sehingga dan melainkan jika anda meletakkan usaha individu anda. Sebagai contoh, terdapat peranti kesihatan dan kecergasan di pasaran tetapi mereka hanya dapat memberi anda kemas kini kesihatan khusus melalui statistik biologi tertentu, pada penghujung hari, anda menggunakan kemas kini ini dan menyesuaikan aktiviti anda sesuai. Jadi, jika anda sudah bersedia untuk meletakkan usaha itu, dapatkan pelbagai jenis alat yang boleh dipakai dalam talian dengan menggunakan zalora promo code belanja dan menjadikan hidup anda lebih teratur daripada yang pernah ada.

Di sini marilah kita melihat dua alat yang mudah pakai yang paling inovatif yang dikeluarkan tahun ini dan terkejut ...

Peranti Penyejuk dan Pernafasan - blö


Ada perkara-perkara tertentu yang ditemui oleh manusia dengan susah payah tanpa bantuan teknologi. Salah satu perkara itu ialah Heat, terutamanya semasa musim panas yang hangat. Kami mungkin berlindung di bawah peranti elektronik seperti Penghawa dingin, Penyejuk Udara atau Peminat ketika berada di dalam rumah tetapi tidak ada apa-apa yang dapat memberikan kelegaan yang penting ketika kami berada di luar di bawah sinar matahari langsung. Ia benar-benar menjengkelkan kerana kami berasa tidak berdaya untuk mengelakkan haba.


Tetapi di sini adalah blök yang boleh dipakai yang unik yang telah ditentukur untuk menyediakan udara sejuk yang melakukan pekerjaan yang baik untuk menurunkan badan anda pada suhu normal. Peranti ini berfungsi dengan serta-merta kerana ia dapat menyejukkan anda lebih dari 5 darjah dalam tempoh hanya 2 minit. Alat ini telah direka untuk melaksanakan pada tiga 3 tetapan berbeza yang rendah, tetap dan turbo yang boleh ditetapkan secara manual oleh orang yang memakainya bergantung pada keperluan.

Shark Band Penampan - Sharkbanz



Terdapat risiko tertentu bahawa setiap penyelam laut dalam, perenang, surfer terdedah kepada pertemuan. Sekiranya tidak semuanya boleh membawa kepada beberapa tragedi yang benar-benar malang. Puluhan orang dilaporkan telah kehilangan nyawa mereka disebabkan serangan Serangan di tengah lautan setiap tahun. Masalah asas bagi manusia, ketika dia berada di dalam air, adalah tempat yang bermusuhan dan tubuh manusia tidak berkembang untuk melakukan yang terbaik di bawah air. Sebaliknya, penyerang adalah ikan hiu yang merupakan pemangsa puncak dunia marin dan ia adalah di luar sebarang keraguan bahawa manusia boleh mengalahkan jerung dan walaupun ia berlaku, ia akan menjadi apa-apa tetapi keberuntungan orang itu.



Cara terbaik untuk mengatasi pemangsa seperti Shark semasa di bawah air adalah untuk menjauhkan diri dan mengekalkan jarak yang selamat dari pembunuh laut. Konsep kreatif peranti Sharkbanz hanya dimaksudkan untuk berfungsi dengan cara yang sama. Alat yang boleh dipakai ini memancarkan medan elektromagnetik yang menghalang reseptor rasa jerung dan memastikan jerung tidak dapat mengesan kehadiran orang itu ketika bergerak di atas perburuan. Ini adalah penyelesaian yang ideal untuk menghalang serangan jerung tanpa menimbulkan sebarang bahaya kepada mereka.

Kedua-dua alat ini menyerlahkan kemungkinan yang terletak di dalam ruang alat yang boleh dipakai. Mudah-mudahan kemudahan yang boleh digunakan oleh alat-alat ini dapat memberikan penyelesaian yang boleh dipercayai kepada beberapa isu yang lebih rumit yang dikehendaki oleh manusia. Jika anda sedang mencari untuk mendapatkan beberapa alat yang boleh dipakai yang menarik pada harga yang sangat murah, dapatkan baucar lazada voucher untuk beberapa tawaran eksklusif atas pembelian anda.

Ulasan