4 CARA UNTUK MENAMBAHKAN LEBIH CINTA UNTUK KULIT ANDA DALAM 2019!

Sudah tentu kita semua mempunyai rutin penjagaan kulit kita tetapi mungkin sebahagian daripada kita boleh lakukan dengan melakukan lebih banyak lagi tahun ini daripada hanya basuh-dan-pergi asas. Masa kacau dengan begitu pantas. Sebelum anda tahu, anda akan menghadapi 30 / s40s / 50s (hanya berkata).
Keadaan kulit anda akan ditentukan oleh bagaimana anda mengubati kulit anda sekarang. Yang lebih awal anda mula menunjukkan kecintaan kepada kulit anda, semakin banyak kemungkinan anda mempunyai kulit yang cantik pada usia yang anggun.
Seperti orang yang bercakap dengan tumbuh-tumbuhan, anda juga boleh membangun hubungan dengan kulit anda dengan memberikannya keseluruhan TLC. Kita maksudkan SPOIL itu bodoh dengan krim yang kaya dengan kelembapan dan serum super menghidratkan. Kulit anda akan menyukai semua perhatian dan bersinar.
Oleh itu mari kita turun ke perniagaan dan bersiap sedia untuk segala sesuatu yang baru, termasuk resolusi untuk menjaga kulit anda dengan lebih baik supaya dapat kelihatan diperbaharui, jelas, segar, bersih dan berseri. Semua set? Di sini kita pergi dengan hermo promo code untuk membeli produk kecantikan secara dalam talian.

1. Malam lewat = kulit sedih

Tidur terlambat adalah berita buruk untuk kulit anda. Anda benar-benar memerlukan tujuh atau lapan jam tidur kecantikan. Ini tidak dapat dilakukan jika anda menguruskan rutin tidur anda dengan banyak keinginan dan disiplin. Bersara untuk tidur awal, memberikan badan (dan kulit) anda yang lain yang diperlukan.
Sekarang, mari kita selesaikan masalah baru yang menghalang orang mendapatkan rehat malam yang baik - peranti digital dan media sosial!
Pada satu ketika, anda perlu meletakkan telefon itu. Itu cahaya dari skrin telefon anda? Ia menggoda mata terutamanya apabila anda benar-benar mengantuk dan berjuang untuk berjaga-jaga. Semua yang menjejaskan besi ke lipatan kulit anda. Understandably, penyiaran Instagram dan Facebook sangat menarik yang anda perlu terus menatal walaupun menjadi kurang tidur, risiko berlarut-larut, mungkin menjatuhkan telefon di wajah anda. *Aduh!*
Tuan-tuan, kebiasaan waktu tidur yang buruk ini adalah resipi pasti untuk garis dan kedut terutama kaki gagak yang membentuk sekitar kawasan mata. Pada waktu pagi, mata anda mungkin kelihatan lelah dan kulit mungkin kelihatan membosankan - bukan cara yang paling hebat untuk memulakan hari ...
Itu sahaja. Tiada lagi kitaran ganas ini. Ia adalah permulaan untuk jenama baru anda!
Kembali lurus, dada keluar, dagu sehingga kerana malam ini malam anda akan mula tidur lagi sekali lagi. Sebaik sahaja anda boleh mengurus, biarkan ia lapan jam atau payudara.3

2. Kurangkan Gula

Terlalu banyak gula termasuk gula yang berasal dari semua bentuk karbohidrat halus seperti roti putih atau bijirin manis, boleh meningkatkan kadar insulin, menimbulkan kemerosotan kulit. Apabila meradang, kulit menjadi merah, terasa 'panas' dan boleh menjadi sangat gatal, mendedahkannya kepada ancaman jerawat dan alergi.

Tetapi kulit yang meradang bukan hanya mengenai perkara itu. Dalam kes yang teruk, kulit yang meradang boleh mengakibatkan masalah kulit seperti dermatitis dan psoriasis.
Tetapi dalam kes-kes umum yang berkaitan dengan kulit, keradangan menghasilkan enzim yang boleh menyebabkan kerutan dan kulit kendur akibat pemecahan kolagen dan elastin.

Sekarang, itu menakutkan; jadi berfikir dua kali sebelum berkata ya kepada cupcake itu dengan krim frosting!

3. Jangan biarkan kulit kering dan kering

Persekitaran yang kering dan sejuk di pejabat atau di atas kapal terbang cenderung untuk menghilangkan kelembapan kulit anda. Perhatikan tanda-tanda SOS yang dihantar oleh kulit anda - rasa tidak selesa yang tidak selesa, gatal dan kasar.
Sekarang, anda boleh melakukan salah satu daripada dua perkara. Simpan tiub pelembap kecil di dalam beg tangan atau laci pejabat anda dan teruskan menggunakan muka ini setiap jam atau lebih, yang boleh anda lakukan hanya apabila anda tidak memakai solek.
Dengan solek pada, bergantung pada kabus muka praktikal untuk melembapkan lembapan yang menyegarkan. Ia memberikan kulit anda penghidratan tanpa mengalirkan solek anda. Cari produk kecantikan yang ditawarkan dengan bantuan lazada voucher.

4. Kulit dan sensitiviti matahari

Apabila pelindung matahari mengatakan ia mempunyai SPF15 atau 30 atau 50, ia tidak melindungi kulit anda sepanjang hari.
Sebagai contoh, SPF 30 bermakna ia akan membawa anda 30 kali lebih lama kerana matahari akan mula membakar kulit anda berbanding jika anda tidak memakai pelindung matahari.
Jika anda berada dalam kebiasaan memakai pelindung matahari sebelum anda meninggalkan rumah, sangat baik. Tetapi satu aplikasi tidak cukup untuk perlindungan matahari. Dengan pelindung matahari, anda perlu terus memohon semula setiap dua jam, terutamanya apabila anda berada di luar rumah.

Ulasan