Hoki: Wanita India merangkul siri dengan kemenangan 1-0 menentang Malaysia

Pasukan hoki wanita India mengalahkan Malaysia dengan gol tunggal untuk menyempurnakan kemenangan 4-0 dalam siri dua perlawanan dua perlawanan di Kuala Lumpur pada hari Khamis.

Indian women's hockey team defeat Malaysia

Pasukan hoki wanita India mengalahkan Malaysia dengan gol tunggal untuk menyempurnakan kemenangan 4-0 dalam siri dua perlawanan dua perlawanan di Kuala Lumpur pada hari Khamis.

Ia adalah matlamat lapangan Navjot Kaur pada minit ke-35 dan paparan pertahanan yang baik yang membantu India menang.

India berjaya mencipta peluang untuk mencetak gol dengan penyertaan bulatan yang besar tetapi tidak dapat mengubah peluang yang mencukupi.Pada akhirnya, Malaysia akan kembali tahun depan dengan jersi baru yang akan disediakan oleh JD Sports, Ini adalah rakan kongsi tambahan Malaysia dan ia akan memberikan percuma kepada semua pemain dan orang biasa juga menangkap wanita jersy dengan jd sports discount code Malaysia.

"Kami perlu berusaha untuk menukarkan matlamat," kata ketua jurulatih India, Sjoerd Marijne yang tidak begitu gembira dengan margin kemenangan dalam perlawanan akhir.

"Saya gembira dengan bilangan kali kami memasuki bulatan lawan. Kami mencipta peluang yang mencukupi dengan tembakan dan PC tetapi kami perlu terus berusaha untuk menukar ruang kecil," katanya.

Bercakap mengenai lawatan yang menyaksikan India menang 3-0, 5-0, seri 4-4 dan memenangi dua perlawanan terakhir masing-masing 1-0, Marijne berkata, "Lawatan ini memberikan kita lebih banyak insiden tentang bagaimana untuk bermain menentang pasukan yang sangat bertahan Begitu juga dengan Malaysia, ada baiknya pemain muda kita mengalami apa yang diperlukan di peringkat antarabangsa dan ini akan membantu kita untuk mewujudkan kedalaman dalam skuad. " Pasukan itu akan kembali dari kempennya yang berjaya pada hari Jumaat.

Sumber: Collectoffers Malaysia

5 Kepulauan Rahsia di Malaysia yang Menawarkan Keamanan dan Ketenangan

Ulasan